☰ Menu Prawe Menu ☰
PSSE Oleśnica
Grafika zawierająca herb PSSE Oleśnica

Piątek 25.09.2020

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Rozpatrywanie skarg i wniosków

Rozpatrywanie skarg i wniosków

 

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny
Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Oleśnicy
przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków
w środy od godz. 9.00-10.00

 

 

Skargi i wnioski do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Oleśnicy  można składać na piśmie, pocztą elektroniczną lub ustnie. W przypadku składania skargi ustnie – przyjmujący sporządza  „Protokół z ustnego zgłoszenia skargi/wniosku”.  Osoba zgłaszająca skargę telefonicznie jest informowana o konieczności złożenia skargi na piśmie lub osobiście (w przeciwnym wypadku skarga nie jest rozpatrywana).   

 

Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg powierzono sekcjom:

1.  Higieny Żywności, Żywienia i Przedmiotów Użytku

2. Oddziału Laboratoryjnego

3. Higieny Komunalnej

4. Zapobiegawczego Nadzoru Sanitarnego

5.  Higieny Pracy

6. Oświaty Zdrowotnej i Promocji Zdrowia

7.  Epidemiologii

8. stanowisko Radcy Prawnego

 

Uwaga: Skargi i wnioski anonimowe, które nie zawierają imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego nie są rozpatrywane (za wyjątkiem informacji o zagrożeniu życia i zdrowia).

Rejestr skarg prowadzony jest prowadzony przez Radcę Prawnego.

Skargi i wnioski rozpatrywane są przez sekcje merytoryczne właściwe ze względu na przedmiot skargi.

Skargi (wnioski) załatwiane są bez zbędnej zwłoki, najpóźniej  w terminach wskazanych przez Kodeks postępowania administracyjnego.

 

Wytworzył:
Anna Górna
(2016-03-01)
Udostępnił:
Piotr Glinka
(2016-03-01 13:04:06)
Ostatnio zmodyfikował:
Piotr Glinka
(2016-03-01 13:36:22)
 
 
liczba odwiedzin: 548836

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X